Konkursy graficzne - walcz o zwycięztwo Pojedynki graficzne - pokonaj przeciwnika Turnieje graficzne Ranking grafików Graffika

Forum Graficzne Graffika.pl - Rejestracja

  1. Wstęp
    1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z forum graficznego Graffika.pl.
    2. Rejestracja na forum jest darmowa i ogólnodostępna.
    3. Wszystkie treści zamieszczone przez użytkowników na forum są ich autorstwa i przedstawiają wyłącznie ich opinie.
    4. Publikując post na forum Graffika.pl jego autor przekazuje prawo do dysponowania nim (oraz zawartymi w nim grafikami), oraz jego zawartością Administratorom forum w zakresie domeny graffika.pl. Administracja zobowiązuje się do niepublikowania prac ani treści postów użytkowników na innych stronach bez ich zgody.
    5. Zakazane jest wykorzystywanie forum do rozsyłania spamu lub reklamowania produktów i usług oraz stron internetowych. Każdy link zewnętrzny nie służący do pokazania swoich prac lub uzasadnienia swoich wypowiedzi także może być uznany za spam. Reklama może zostać umieszczona na forum tylko za wcześniejszą zgodą administracji. Zgodę na publikację można uzyskać kontaktując się z nami pod adresem kontakt@graffika.pl
    6. Osoby działające na niekorzyść forum Graffika.pl, bądź będące podejrzane o takie działania mogą zostać odcięte od dostępu do forum bez ostrzeżenia.
    7. Rejestrując się na forum wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail od administracji (z okazji świąt, ważnych wydarzeń na forum, zmiany regulaminu) oraz powiadomień o otrzymaniu prywatnej wiadomości lub aktywności w założonym przez Ciebie temacie (możliwość zmiany ustawień w panelu użytkownika). Wiadomości te będą zawierały treści informacyjne, nigdy reklamowe.
    8. Wszelkie naciski i groźby pod adresem moderatorów i administratorów będą karane permanentnym banem.
    9. Rejestracja na forum jest równoznaczna z zaakceptowaniem postanowień tego regulaminu.
  2. Część ogólna
    1. Zachowanie na forum
      1. Niedozwolone jest umieszczanie na forum prac, w których wykorzystane są nielegalnie pobrane elementy, pochodzące z płatnych serwisów oraz które obejmuje prawo autorskie niezezwalające na korzystanie z nich. Zabrania się także korzystania z innowacyjnych pomysłów innych osób (plagiat) oraz przypisywania sobie autorstwa pracy innej osoby.
      2. Zabronione jest reklamowanie w jakikolwiek sposób tzw. „warezów” oraz innych stron zawierających treści zakazane przez polskie prawo. Dotyczy to zarówno tekstów pisanych jak i grafik.
      3. Na forum nie można publikować treści pornograficznych, wulgarnych, obrażających lub wyśmiewających innych użytkowników, związanych z propagowaniem uzależnień, antysemityzmu, faszyzmu, rasizmu oraz innych szerzących nienawiść treści.
      4. Zabronione jest prowokowanie i prowadzenie kłótni za pośrednictwem forum.
      5. Treść wypowiedzi użytkownika powinna być czytelna. Rozumie się przez to obowiązek stosowania polskich znaków, znaczników BBcode (tam gdzie jest taka możliwość), przestrzegania zasad polskiej ortografii i interpunkcji, niepisania na przemian dużą i małą literą, nienadużywania emotikon.
      6. Zabronione jest używanie wulgaryzmów oraz słów lub znaków jednoznacznie wskazujących na zastępowanie wulgaryzmu.
      7. Nie wolno podawać informacji, adresów lub innych form danych, mogących destruktywnie wpłynąć na innych użytkowników bądź ich własność.
      8. Zabrania się umieszczania adresów, odnośników do stron i emblematów forów graficznych.
      9. Niedozwolone jest umieszczanie min. w postach i podpisach, tekstów w kolorze czerwonym oraz zielonym (kolory te zarezerwowane są do notatek od administratorów i moderatorów).
    2. Konto użytkownika
      1. Dozwolone jest posiadanie tylko jednego konta.
      2. Używanie konta przez więcej niż jedną osobę jest zabronione.
      3. Nazwa użytkownika nie może zawierać zwrotów wulgarnych i powszechnie uważanych za obraźliwe. Nie może być także domeną internetową (nie dotyczy użytkowników, którzy wcześniej ustalili to z administracją).
      4. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie akcje wykonane przy pomocy jego konta.
      5. Możliwość zmiany nazwy użytkownika (loginu) przysługuje wyłącznie kontom z mniej niż trzydziestoma postami lub gdy zmiana ta ma charakter kosmetyczny. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany nazwy użytkownika, nawet jeśli nie spełnia ona tych warunków i odmowy zmienienia, nawet jeśli wymogi zostały spełnione. Nazwa użytkownika nie może być zmieniona więcej niż jeden raz.
      6. Administracja forum nie odpowiada za włamania na konta użytkowników spowodowane łatwym do rozszyfrowania hasłem.
      7. Nie ma możliwości usunięcia konta użytkownika na żądanie, jednak użytkownik zawsze ma prawo do edycji dostępnych w nim danych.
    3. Profil użytkownika
      1. Użytkownik nie ma obowiązku wypełniania wszystkich pól w profilu, jednak treści wpisane w pola muszą być zgodne z prawdą.
      2. W polach „Profil na ...” należy umieścić tylko login użytkownika – nie adres do profilu.
      3. Maksymalna wysokość podpisu jaki może mieć użytkownik to 200px. W przypadku, gdy będzie on wyższy, zostanie automatycznie ucięty do ustalonej wysokości.
      4. Awatar nie może być większy niż 170 na 170 pikseli i przekraczać 100 kilobajtów.
      5. Zabrania się używanie tego samego lub podobnego awataru co administratorzy i moderatorzy
      6. Zabrania się używania awatara lub sygnatury bez zgody jej autora.
      7. W profilu użytkownika w polu zdjęcie może znaleźć się tylko zdjęcie danego użytkownika. Zabronione jest umieszczanie tam wszelkiego rodzaju grafik nie zawierających go.
    4. Grupy
      1. Osoby łamiące regulamin tracą przywilej członkostwa w grupach specjalnych.
      2. Grupę Młodszy Graffik otrzymuje się za zwycięstwo w jakimkolwiek konkursie graficznym.
      3. Grupa Graffik przyznawana jest po wygraniu co najmniej 3 konkursów w co najmniej 2 różnych kategoriach (z wyjątkiem kategorii Userbar i Sygnatura).
      4. Grupy powiązane z kategorią konkursową (np. Sygnaturowiec, Webdesigner, itp), nadawane są za wygraną w 2 konkursach kategorii do której sie odnoszą.
      5. Konkurs sponsorowany i Wyzwanie graficzne nie mają grup z nimi powiązanych, jednak są brane pod uwagę podczas przyznawania grupy Graffik.
      6. Do grupy Fotograffik użytkownik dostaje się po wygraniu dwóch Konkursów fotograficznych.
      7. Nie ma możliwości zgłoszenia się do którejkolwiek z grup samodzielnie.
    5. Posty
      1. Przed założeniem nowego tematu, należy upewnić się, czy taki lub bardzo podobny już nie istnieje (używając funkcji „Szukaj“). Jeśli temat zawierający interesującą treść już istnieje, ale nie zawiera wszystkich potrzebnych odpowiedzi, należy odświeżyć go zamiast zakładać nowy.
      2. Tematy powinny znajdować się w odpowiednich dla nich działach i być opatrzone tytułami adekwatnymi do ich treści.
      3. Umieszczanie tego samego tematu w kilku działach jest niedozwolone i może skutkować usunięciem go ze wszystkich działów.
      4. Administratorzy i moderatorzy mogą zamknąć temat jeśli uznają, że jego autor otrzymał odpowiedź na zadane pytanie, gdy dyskusja zboczyła na inny temat lub temat został wyczerpany.
      5. Zabrania się pisania postów nie pasujących merytorycznie do tematu w jakim się znajdują.
      6. Aby zgłosić naruszenie regulaminu, użyj przycisku „Zgłoś ten post” (znajdującego się w prawym górnym rogu każdego postu) lub napisz prywatną wiadomość do moderatora. Zabrania się publikacji postów, informujących o złamaniu regulaminu przez innego użytkownika.
      7. Zabrania się wysyłania spamu oraz pisania krótkich (ogólnikowych) postów. Nie powtarzaj też opinii poprzedzających Cię użytkowników. Post ma zawierać osobiste i przemyślane opinie użytkownika.
      8. Niedozwolone jest pisanie postów czcionką o rozmiarze mniejszym niż 10 pikseli i większym niż 25 pikseli oraz używanie koloru podobnego do tła forum, uniemożliwiającego odczytanie tekstu.
      9. Zabrania się edytowania postów w sposób prowadzący do zmienienia ich sensu (także odebrania jakiegokolwiek sensu).
      10. Administracja nie podejmuje się masowego usuwania postów na żądanie użytkownika.
  3. Regulaminy działów
    1. Grafika i Fotografia
      1. Każdy użytkownik forum może umieścić swoje prace. Tym samym zgadza się na ich ocenianie i przyjmuje do wiadomości, że oceny mogą być również negatywne.
      2. Zabroniony jest plagiat.
      3. Grafiki, które użytkownik dodaje na forum w poście muszą być zamieszczone w tagach [img], [work], lub w szczególnym przypadku [photo]. Niewskazane jest dodawanie samych linków.
      4. Posty oceniające pracę muszą zawierać konstruktywną i obiektywna krytykę i powinny być jak najbardziej rozwinięte. Oceniając pracę należy znaleźć złe i dobre strony, dawać rady i wskazówki oraz pomysły na poprawę. Wyśmiewanie bądź poniżanie jest niedozwolone.
    2. Zamówienia
      1. Składając zamówienie, zamawiający zobowiązany jest do opisania szczegółowo tego, czego oczekuje. W specyfikacji należy uwzględnić m. in.: wielkość, kolorystykę, tematykę, wymagane stocki/rendery, napis, adres strony internetowej, itp. Jeżeli nie zostaną podane wszystkie wymagane informacje, zamówienie zostanie przeniesione do kosza. Wyjątek stanowi dział „Dłuższa współpraca, zlecenia prywatne”.
      2. Zamówienia, które nie będą zrealizowane przez okres 7 dni od daty ich złożenia mogą zostać usunięte. Wyjątek stanowić będą tematy, w których aktywnie udzielają się założyciel tematu oraz zainteresowani wykonaniem zamówienia użytkownicy forum.
      3. Użytkownicy bez rangi specjalnej, mogą liczyć się z tym, że prace, które moderatorzy i administratorzy uznają za zbyt słabe mogą zostać usunięte.
      4. Forum Graffika.pl nie wykonuje zamówień na banery i nagłówki dla stron o tematyce pornograficznej, związanej z propagowaniem uzależnień, warezowej oraz innych zawierających treści sprzeczne z prawem.
      5. Zabronione jest zamawianie elementów graficznych na inne fora graficzne.
      6. Wszelkie naciski na osoby wykonujące zamówienia, takie jak wysyłanie prywatnych wiadomości, pisanie na czacie lub w postach próśb o jak najszybsze wykonanie zamówienia są zabronione.
      7. Po wykonaniu zlecenia na element na stronę internetową mile widziane jest umieszczenie na niej baneru graffika.pl.
      8. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za próby oszustwa wynikające z niedotrzymania obietnic w zamówieniach płatnych.
      9. Zabronione jest odświeżane tematu mające na celu podbicie go i zwiększenie zainteresowania przez wykonujących. Takie działanie ze strony zamawiającego będzie karane usunięciem tematu.
      10. Niedozwolone jest komentowanie prac innych użytkowników w dziale zamówienia. Swoje zdanie na temat prac przedstawionych w tym dziale mogą przedstawiać tylko zamawiający.
    3. Pobieralnia
      1. Pamiętaj o respektowaniu praw autorskich dotyczących paczek, które znalazłeś na innych stronach. Jeżeli autor nie pozwala na jej rozpowszechnianie, nie rób tego. Jeśli nie ma nic przeciwko, zawsze umieszczaj jego nick, lub imię i nazwisko, ewentualnie stronę WWW, chyba że nie posiadasz takich informacji.
      2. Niedozwolone jest umieszczanie paczek zawierających elementy objęte prawem autorskim nie pozwalającym na ich rozpowszechnianie.
      3. Nie umieszczaj adresów do paczek pochodzących z innych polskich forów graficznych.
      4. Dopilnuj, aby paczki nie były większe niż 100 MB. Przy paczkach o większej wadze spróbuj podzielić je na mniejsze i dodawaj w jednym temacie.
      5. Nadawaj paczkom takie nazwy, aby odzwierciedlały ich zawartość. Ułatwi to wyszukiwanie ich pozostałym użytkownikom.
      6. W temacie zawsze umieszczaj rozmiar paczki, wymiary i ewentualnie typ plików (jeżeli pliki mają nietypowe rozszerzenie umieszczaj o tym informację).
  4. Czat
    1. Na czacie obowiązuje regulamin dotyczący postów z wyjątkiem punków technicznie niemożliwych do wykonania.
    2. Nadużywanie bota jest zakazane.
    3. Zabronione jest podawanie adresów do zamówień. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy link podany jest po wyraźnej prośbie innego użytkownika.
    4. Niedozwolone jest floodowanie.
    5. Zabronione jest wypowiadanie się w sposób, który ma na celu sprowokowanie innych rozmówców do kłótni.
  5. Konkursy, pojedynki i ranking grafików
    1. Nadsyłanie prac
      1. Na pracach nie można umieszczać swojej nazwy użytkownika, ani publikować ich na forum przed lub w trakcie trwania konkursu. Zabronione jest także publikowanie części pracy, niedokończonej, zmienionej (w sposób możliwy do zidentyfikowania jej) lub bardzo podobnej wersji (np. zdjęcia tego samego elementu z tej samej sesji). Stopień podobieństwa ustalany będzie indywidualnie dla pracy przed administratorów i moderatorów w oparciu o opinie innych użytkowników. Wszelkie próby zasugerowania swojego autorstwa (umieszczenie tylko swojego awataru jako przykładowego użytkownika, tylko swoich prac, jako przykładowe prace, itp.) będzie uznawane za ujawnianie autorstwa i związane z dyskwalifikacją. Za publikację uznawane jest także dawanie linka do zewnętrznego serwisu zawierającego tą pracę.
      2. Wysyłane prace nie mogą być wykonane z pomocą tutoriala lub na podstawie innej pracy, nie mogą także zawierać elementów innych prac dostępnych w formacie psd w Internecie lub jakimkolwiek innym medium (wyjątkowo, gdy praca jest wykonana na podstawie własnego tutoriala, własnej pracy lub własnego pliku psd, można z tego skorzystać).
      3. Prace w kategorii Awatar nie mogą być tworzone na podstawie wcześniej stworzonych sygnatur i stanowić ich wycinku bądź modyfikacji.
      4. Prace, w których zostanie stwierdzony zbyt mały wkład własny mogą zostać usunięte przez administracje.
      5. Użytkownik wysyłający pracę na konkurs/pojedynek powinien zachować plik źródłowy danej pracy w celu zabezpieczenia się przed posądzeniem o plagiat.
      6. Jedna praca może być nadesłana na konkurs lub pojedynek tylko raz (praca wysłana na pojedynek nie może być też wysłana na konkurs i odwrotnie).
      7. Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia pracy, którą uzna za niezgodną z regulaminem, niepasującą do tematyki konkursu/pojedynku lub reprezentującą bardzo słaby poziom.
      8. Konkurs na który zostaną nadesłane mniej niż 4 prace nie zostanie rozpoczęty. Jego czas na zbieranie prac zostanie wtedy przedłużony lub w szczególnym przypadku – konkurs może zostać anulowany.
      9. W konkursach zabrania się umieszczania grafik zawierających logo firm i instytucji do których nie ma się prawa. Prace nie mogą także zawierać znaków firmowych w innej formie (zdjęć z produktami, wizualizacji produktów, itp.). Wyjątkiem jest zgoda właściciela praw do logo na umieszczenie go na pracy lub odpowiednia licencja takiego logo.
    2. Konkursy graficzne
      1. Każdy użytkownik forum Graffika.pl może wziąć udział w każdym konkursie zamieszczonym na forum, chyba, że została mu odebrana taka możliwość (lub gdy opis konkursu stanowi inaczej).
      2. W przypadku, gdy zwycięzca konkursu w którym przewidziana jest nagroda, mieszka poza granicami Polski, nie ma możliwości nadesłania mu nagrody na podany adres. Jedną możliwością jest nadesłanie pracy na inny (polski adres) podany przez zwycięzcę.
      3. Zwycięzca konkursu w którym nagrodą są kredyty w serwisie Fotolia zobowiązany jest do założenia konta na tym serwisie oraz uzupełnienia go o dane osobowe będące zgodne z prawdą.
      4. W przypadku remisu za zwycięzcę (osobę nagradzaną nagrodą) uznaje się tą, która zebrała mniejszą, jednostkową liczbę głosów (głosowali na nią wyżej notowani użytkownicy) – wskazywane przez liczbę w nawiasie.
    3. Pojedynki graficzne
      1. Każdy użytkownik forum Graffika.pl może brać udział w pojedynkach na forum, chyba, że została mu odebrana taka możliwość.
      2. Ilość punktów rankingowych przyznawanych za poszczególny pojedynek jest zależny od ilości punktów przeciwnika oraz kategorii pojedynku. Punkty mogą być zarówno dodatnie, jak i ujemne w zależności od wyniku walki (wygranej lub przegranej).
      3. Pole informujące o ilości wygranych lub przegranych walk aktualizowane jest automatycznie po zakończeniu pojedynku.
      4. Użytkownik nie musi przyjmować każdego rzuconego mu wyzwania i za jego odrzucenie nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
      5. W przypadku, gdy użytkownik przyjmie wyzwanie, a nie nadeśle pracy w terminie naliczana jest mu ucieczka i odbierane jest 50% punktów bazowych danej kategorii (tutaj link do listy punktów bazowych). Wyjątkowo, gdy żaden z przeciwników nie nadeśle pracy, kary nie są przyznawane.
      6. W przypadku złamania regulaminu przez użytkownika biorącego udział w pojedynku jest on karany odjęciem 50% punktów bazowych danej kategorii oraz dodatkowo w zależności od typu przewinienia. Jego przeciwnik nie otrzymuje wtedy żadnych punktów.
      7. Administracja zastrzega sobie prawo do anulowania pojedynku także z winy obu użytkowników, lub bez orzekania o winie.
      8. Niedozwolone jest organizowanie pojedynków, które nie mają na celu wyłonienie lepszej pracy.
    4. Turnieje
      1. Każdy użytkownik forum Graffika.pl może wziąć udział w turnieju, chyba że taka możliwość została mu odebrana przez administrację forum.
      2. Zgłaszając się do turnieju, użytkownik zobowiązuje się brać w nim udział, do momentu, w którym odpadnie z rywalizacji lub zakończenia turnieju.
      3. Każdy turniej składa się z etapów, których liczba zależna jest od ilości osób biorącej w nim udział.
      4. Na każdym etapie walczy w jednym pojedynku zorganizowanym przez administrację z przeciwnikiem oraz tematem wyłonionym podczas losowania.
      5. Losowanie par odbywa się na każdym etapie. Uczestnicy dzieleni są na dwa koszyki, ze względu na ilość punktów rankingowych (w koszyku pierwszym znajdą się osoby wyżej notowane w rankingu, a w koszyku drugim – niżej, osoby niesklasyfikowane w rankingu znajdą się na samym końcu drugiego koszyka). Każdemu uczestnikowi umieszczonemu w pierwszym koszyku zostanie wylosowany uczestnik z koszyka drugiego.
      6. Tematy pojedynków turniejowych są losowane z puli dostępnych tematów, stworzonych przez administrację forum w oparciu o tematy zakończonych konkursów i pojedynków na forum. Na jednym etapie jeden temat może wystąpić tylko w jednym pojedynku. Temat może się powtórzyć w tym samym turnieju na różnych etapach jak i w różnych turniejach. Temat pojedynku finałowego ustalany jest przez administrację w dniu rozpoczęcia pojedynku finałowego i nie wchodzi w skład puli.
      7. Po zgłoszeniu się do turnieju i rozpoczęciu go użytkownik nie ma możliwości zrezygnowania z udziału (jeśli turniej się jeszcze nie rozpoczął, użytkownik może prosić administratora o usunięcie go z zawodów).
      8. Nienadesłanie pracy na pojedynek wiąże się z naliczeniem ucieczki, odjęciem punktów rankingowych oraz dyskwalifikacją z turnieju. Nagminne niewywiązywanie się z obowiązku nadsyłania prac do turnieju może wiązać się z odebraniem możliwości brania udziału we wszystkich konkursach organizowanych przez forum.
      9. W przypadku remisu, do następnej rundy przechodzi uczestnik wyżej notowany w rankingu. Nie dotyczy to pojedynku finałowego, gdzie zostanie on powtórzony (z innymi pracami oraz innym tematem).
      10. W przypadku, gdy dwie osoby z tego samego pojedynku nie nadeślą pracy, żadna z nich nie przechodzi do następnej rundy, a miejsce, które zwolnią, zajmuje uczestnik, który przegrał najmniejszą różnicą głosów, na aktualnym etapie. Jeśli więcej uczestników ma taką samą różnicę głosów, przechodzi uczestnik wyżej notowany w rankingu grafików.
      11. Trzecie miejsce w turnieju zajmuje uczestnik, który przegrał najmniejszą różnicą głosów w półfinale. W przypadku, gdy więcej uczestników ma taką samą różnicę głosów, wygrywa uczestnik wyżej notowany w rankingu grafików.
    5. Zasady ogólne
      1. Zabronione jest rozmawianie o konkursach i pojedynkach w czasie ich trwania, pokazywanie, ocenianie prac oraz ujawnianie ich autora.
      2. Wszelkie działania mające na celu próbę oszustwa, manipulacji wynikami głosowania lub destabilizację systemu do głosowania będą uznawane za działanie na szkodę forum (namawianie do głosowania na siebie w jakikolwiek sposób, także poza forum).
      3. Po zakończeniu konkursu/pojedynku użytkownik ma tydzień na zgłoszenie wątpliwości co do jego wyniku (z powodu niepoprawności pracy przeciwnika, plagiatu, podejrzenia błędu systemu, itp.). Po upływie tego czasu, takie prośby (także związane z działaniem systemu rankingowego), będą ignorowane. Administracja ma jednak prawo do ukarania winnych nawet po upływie tygodnia od zakończenia konkursu/pojedynku.
      4. Administracja zastrzega sobie prawo do anulowania pojedynków i konkursów, modyfikowania punktów rankingowych użytkownika, zmiany systemu naliczania głosów w wymagających tego wypadkach bez podania przyczyny.
      5. Administracja dołoży wszelkich starań, aby ranking oraz systemy konkursów i pojedynków były obiektywne i działały bezproblemowo.
  6. Drużyny
    1. Zakładanie drużyn
      1. Drużynę może stworzyć tylko osoba, która należy do grupy Młodszy graffik lub Graffik.
      2. Podczas zakładanie drużyny, użytkownik musi wybrać jej nazwę i graficzny emblemat. Nazwa nie może być zmieniona i musi być unikalna.
      3. Nazwa drużyny nie może zawierać wulgaryzmów, ani obrażać innych użytkowników.
      4. Użytkownik może założyć tylko jedną drużynę. Przejęcie opuszczonej drużyny jest równoznaczne z założeniem nowej (drużyna zachowuje jednak swój dorobek punktowy, historię i nazwę).
    2. Przyłączanie do drużyn
      1. Do drużyny może należeć każdy zarejestrowany użytkownik forum (poza użytkownikami zbanowanymi).
      2. Użytkownik może należeć tylko do jednej drużyny.
      3. Aby dołączyć do drużyny należy na jej stronie zgłosić prośbę o dołączenie do niej i poczekać na decyzję jej lidera. W tym samym czasie można zgłosić swoją kandydaturę do kilku drużyn.
    3. Funkcjonowanie drużyn
      1. Drużyna może brać udział w pojedynkach drużynowych dopiero, gdy jej skład jest pełen.
      2. Użytkownicy będący w tej samej drużynie mogą przekazywać sobie przewodnictwo w niej.
      3. Wszystkie akcje związane z działaniem pojedynków drużynowych takie jak wyzywanie, akceptowanie, odrzucanie pojedynków oraz nadsyłanie prac, wykonuje lider drużyny.
      4. Lider drużyny, to osoba która ją założyła drużynę, lub została na niego mianowana przez poprzedniego lidera.
      5. Lider drużyny zarządza nią według własnego uznania. Rozumie się przez to możliwość dodawania oraz usuwania członków.
      6. W przypadku rezygnacji z przywództwa lider musi wybrać swojego następcę i przekazać mu władzę.
      7. Drużyny mają obowiązek brania udziału w turniejach graficznych. W przypadku, gdy lider drużyny odmówi wzięcia udziału w turnieju, jego drużyna może zostać porzucona (wszyscy jej członkowie zostaną usunięci, a osoba mająca taką możliwość, będzie mogła ją przejąć).
  7. Postanowienia końcowe
    1. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
    2. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania.
    3. Administracja w szczególnych przypadkach zastrzega sobie prawo do nieprzestrzegania powyższego regulaminu.
    4. Wszelkie działania łamiące polskie prawo (w szczególności Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych) będą surowo karane, a dane użytkowania łamiącego prawo przekazywane osobie poszkodowanej i organom ścigania.
 

Wszystkie treści zamieszczone na forum przez użytkowników są ich autorstwa i przedstawiają wyłącznie ich opinię. Administracja nie ponosi za nie odpowiedzialności, a w przypadku naruszenia prawa dołoży wszelkich starań, aby winni zostali ukarani. Projekt graficzny forum oraz oprogramowanie stworzone na jego potrzeby jest wyłączną własnością administracji Graffika.pl i jest chronione prawem autorskim.

Copyrights © 2008 - 2012,
code & design by fixweb
Powered by phpBB

Facebook